وب سایت دبستان دخترانه شکرانه شیراز

وب سایت دبستان دخترانه شکرانه شیراز

www.www.monazam.ir/show/?id=6

کد مطلب : 6  

دبستان دخترانه شکرانه شیراز که در سال 1391 افتتاح شده است یکی از مدارس هوشمند شیراز است که با توجه به موقعیت مکانی آن در یکی از بهتین محلات شهر شیراز و امکانات سخت افزاری و نرم افزاری آن، در سال های آینده یکی از مدارس مطرح در مقطع دبستان خواهد بود.

توسعه نرم افزار منظم

www.monazam.ir  

نسخه ویژه چاپ

powered by : www.monazam.ir


 

 

با توجه به تجربیات توسعه نرم افزار منظم در ارائه خدمات الکترونیک، از اردیبهشت اه 1391 ارائه خدمات به این دبستان با راه اندازی وب سایت این مدرسه به نشانی www.shdabestan.ir و ارائه نرم افزار آزمون منظم آغاز شد. 

مدیریت مدرسه، سرکار خانم رمضانی با توجه به تجربه طولانی در مدیریت و آموزش در شهر تهران اقدام به راه اندازی این مدرسه در شهر شیراز کرده اند. تصاویر مدرسه و گزارش فعالیت ها و جلسات آن را می توانید در وب سایت دبستان دخترانه شکرانه مشاهده نمایید. 

در طراحی وب سایت دبستان دخترانه شکرانه علاوه بر استفاده از تکنولوژی های روز مانند Ajax و JQueryT  و SlideShow های مناسب، از طرح و رنگ گرافیکی مناسب برای وب سایت استفاده شده است. علاوه بر اینکه در طراحی وب سایت این مدرسه تمامی نکات فنی مربوط به طراحی وب سایت، نکات SEO و بهینه سازی برای موتور های جستجو رعایت شده است به شکلی که این سایت در کمتر از سه ماه از آغاز فعالیت خود در جستجو های مرتبط در گوگل همواره یکی از پنج گزینه اول نمایش داده شده است. 

این وب سایت نیز مانند سایر وب سایت های طراحی شده توسط توسعه نرم افزار منظم از تکنیک های خاصی بهره می برد که باعث می شود تصاویر و عکس های این مدرسه در جستجوی تصاویر گوگل نیز همواره جزو اولین نمایش ها باشد. 

همچنین این مدرسه با استفاده از سامانه نرم افزار آزمون منظم نسبت به ثبت اطلاعات فردی دانش آموزان، پرونده تحصیلی، سوابق تحصیلی، نمرات آزمون های توصیفی و تشیحی و ... و قرار دادن آن روی سایت اقدام می کند. بخش دانش آموزی وب سایت دبستان دخترانه شکرانه نیز مانند سایر مدارس هوشمندی که توسط نرم افزار های توسعه نرم افزار منظم انجام شده اند در خدمت دانش آموزان و اولیای مدرسه است. 

این وب سایت علاوه بر امکانات معمول وب سایت های مدارس هوشمند، دارای بخش خبرنامه با امکان عضویت توسط تمام بازدیدکنندگان، بخش ارسال خبرنامه، کنتل پنل اختصاصی مدیریت محتوای سایت منظم، امکان ثبت نام اینترنتی و ... است. 

نشانی دبستان و پیش دبستان دخترانه شکرانه : شیراز - فرهنگ شهر نبش کوچه 43

تلفن تماس : 36331682 و 36331360 و 36331162

نمای صفحه اول وب سایت این مدرسه : 

 

برای مشاهده عکس های نمونه صفحات سایت در اندازه بزرگتر می توانید از کلید "مشاهده لیست فایل های ضمیمه" در پایین استفاده نمایید.

فایل های ضمیمه :

صفحه اول وب سایت دبستان دخترانه شکرانه شیراز

http://www.monazam.ir/show/file/?AID=6&FID=32

صفحه اول وب سایت دبستان دخترانه شکرانه شیراز

بخش معفری مدرسه و کارکنان وب سایت دبستان دخترانه شکرانه شیراز

http://www.monazam.ir/show/file/?AID=6&FID=33

بخش معفری مدرسه و کارکنان وب سایت دبستان دخترانه شکرانه شیراز

بخش مطالب و مقالات آموزشی وب سایت دبستان دخترانه شکرانه شیراز

http://www.monazam.ir/show/file/?AID=6&FID=34

بخش مطالب و مقالات آموزشی وب سایت دبستان دخترانه شکرانه شیراز

بخش اخبار وب سایت دبستان دخترانه شکرانه شیراز

http://www.monazam.ir/show/file/?AID=6&FID=35

بخش اخبار وب سایت دبستان دخترانه شکرانه شیراز

نمایش مطالب و مقالات در وب سایت دبستان دخترانه شکرانه شیراز

http://www.monazam.ir/show/file/?AID=6&FID=36

نمایش مطالب و مقالات در وب سایت دبستان دخترانه شکرانه شیراز